فرماندار و مسئولان ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی شهرستان اشکذر با حضور در مسجد جامع مجومرد پای صحبت جمعی از اهالی این شهر نشستند.

به گزارش اشکذر خبر؛ همزمان با هفته دولت روح‌الله ردائی فرماندار و مسئولان ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی شهرستان اشکذر با حضور در مسجد جامع مجومرد پای صحبت جمعی از اهالی این شهر نشستند.

در این نشست که در فضایی صمیمانه برگزار شد؛ ابتدا فرماندار شهرستان با بیان گزارشی از اقدامات مربوط به طرح نهضت ملی مسکن روند انجام این پروژه در شهر مجومرد را مطلوب ارزیابی نمود.

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است سامانه ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن مجدد باز شود؛ در صورتی که ثبت‌نامی جدید داشته باشیم پیش‌بینی شده است حدود ۳۰ هکتار زمین در کنار شهر مجومرد از جنگل دست‌کاشت خارج و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

در ادامه شهروندان حاضر در این نشست سوالات خود را در این خصوص مطرح نموده و به بعضی از سوالات توسط مسئولین بنیاد مسکن و راه و شهرسازی پاسخ داده شد و برای تعدادی از سوال کنندگان جهت بررسی بیشتر وقت ملاقات مجدد تعیین شد.

عمده سوالات مطرح شده درخصوص مشکلات عدم تحویل قطعی زمین‌های مسکن مهر، نامنویسی افراد غیربومی در نهضت ملی مسکن، هزینه‌های طرح مذکور و مساحت قطعات واگذاری بود که توسط مسئولین پاسخ داده شد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/CjXB7