امام جمعه خضرآباد با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکیر شهدای خدمت گفت: این بدان معناست که مردم خواهان تداوم راه آیت الله رئیسی هستند و بر انتخاب خود که خدا ایشان را انتخاب کرد فخر می ورزند.

به گزارش اشکذر خبر؛ حجهه الاسلام غالبی امام جمعه بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد امام زاده سید کافی روستای کافی آباد به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع جنازه شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: ۱۲میلیون نفر در تشییع شهدای خدمت در راس آنها شهید جمهور آیت الله رییسی شرکت کردند این بدان معناست که مردم خواهان تداوم راه آیت الله رئیسی هستند و بر انتخاب خود که خدا ایشان را انتخاب کرد فخر می ورزند. شهیدان رجایی، سلیمانی و رییسی مکتب ناب امام راحل را از امام خامنه ای(حفظه الله) آموختند و مردم خواهان تداوم این مکتب هستند. مردم با حضور پرشور در انتخابات ۸تیرماه حاضر می شوند و رییس جمهوری انتخاب می کنند که به آن ببالند نه از آن بنالند.

غالبی در ادامه اشاره ای به سالروز وفات امام خمینی (ره) داشت و گفت: امام راحل بر دنیای اسلام و ملت ایران حق بزرگی دارد چرا که ارزش های اسلامی را احیا کرد به گونه ای که امروز جامعه ما نسبت به رژیم پهلوی از جهت میدان داری ارزش های اسلامی زمین تا آسمان تغییر کرده است.

امام جمعه بخش خضرآباد در ادامه به جانشینی حضرت آیت الله خامنه ای بعد از رحلت امام خمینی ره اشاره کرد و گفت:بعد از امام خمینی(ره)، خداوند به ما نعمت رهبر معظم انقلاب را عطا کرد که امروز شاهدیم حضور ایشان موجب شده است تا بسیاری از بحران‌ها را پشت سر بگذاریم.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/g0XKI