فرماندار شهرستان اشکذر گفت: کشیک‌های نوروزی در زمینه ایستگاه‌های امدادی هلال‌احمر و پلیس راهور و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط باید با جدیت دنبال شود و با دستگاه‌هایی که از وظیفه خود کوتاهی کنند برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش اشکذر خبر،  روح‌الله ردائی در دیدار با مسئولان شهرستان اشکذر با اشاره به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ایام باید حرمت ماه مبارک رمضان چه در داخل شهر و چه در مکان‌های عمومی در مسیرهای ورودی و خروجی شهرحفظ شود.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز مردم انتظار دارند تا شاهد تغییراتی در سطح شهر و روستا باشند، بنابراین زیباسازی فضای شهری که وظیفه ذاتی شهرداری است باید به صورت ویژه انجام شود.

فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به آماده‌سازی مدارس در راستای میزبانی از مسافران نوروزی عنوان کرد: مسئولان شهرستانی باید در راستای میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی لازم را داشته باشند و کشیک‌های نوروزی در این ایام حتما باید فعال و پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: حفاری در ایام عید نیز همچون سال‌های گذشته ممنوع است و به صورت کلی در ستاد تسهیلات نوروزی هرآنچه که در جلسات بحث شده و مصوب شده است انتظار می‌رود به صورت کامل انجام شود.

ردائی با اشاره به راه‌اندازی نوروزگاه‌ها در سطح شهرستان اشکذر اظهار کرد: چهار نوروزگاه در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است و با توجه به جایگاه دوم استان یزد در کاهش آمار تصادفات در سال گذشته اهمیت این موضوع بر همگان روشن است، بنابراین کشیک‌های نوروزی در زمینه ایستگاه‌های امدادی هلال‌احمر و پلیس راهور و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط باید با جدیت دنبال شود و با دستگاه‌هایی که از وظیفه خود کوتاهی کنند برخورد جدی خواهد شد.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های فرهنگی نیز در راستای برنامه‌های نوروزی و رمضانی به ویژه در روز شهادت حضرت علی(ع) تدابیر لازم را بیاندیشند و برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به روز شهرستان اشکذر بیان کرد: پنجم فروردین ماه روز شهرستان اشکذر است و برای این روز رایزنی‌های لازم برای برگزاری جشن عمومی انجام شده است.

وی با بیان اینکه مدیران خادم مردم هستند، گفت: مسئولان باید به درستی و با روی خوش پاسخگوی مردم باشند و نباید به دلیل داشتن سمت خود را بالاتر از مردم بدانند و یا با کج‌خلقی به آن‌ها پاسخ دهند.

ردائی ادامه داد: مردم ما همواره پای کار نظام بودند و هستند، بنابراین ما نیز باید همواره پای کار آن‌ها باشیم. 

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/w4EXL