امام‌جمعه اشکذر از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان که با احداث مدارس جدید در راه ارتقای وضعیت مراکز آموزشی این شهرستان تلاش کردند قدردانی کرد.

به گزارش اشکذر خبر، حجت الاسلام محمدرضا طالبیان امام‌جمعه اشکذر با اشاره به میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: انتظار و توصیه ائمه دین  ما از شیعیان و اهل ایمان این است که ما پیروی از سنت پیامبر اکرم (ص) داشته باشیم  و ایشان را به‌عنوان  الگو و اسوه برای خود قرار دهیم.

وی با بیان این که امام صادق (ع) در میان ائمه اطهار بیشترین نقش فرهنگی را برای حفظ و نشر و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) داشتند، افزود: ایشان با مواضع بسیار هوشمندانه و شرایط زمانی مناسب در مقابل خلفای زمان خودشان بیشترین توفیق را برای نشر معارف قرآن تفسیر قرآن و حدیث و بیان احکام دین و امور دینی داشته باشند و بیش از ۴ هزار شاگرد برای نشر معارف علوی تربیت کردند.

طالبیان با اشاره به مناسبت هفته وحدت، گفت: معنای وحدت یعنی هم‌زیستی مسالمت‌آمیز، باگذشت و با عدل است  به حمدالله کشور ما از این نعمت برخوردار می‌باشد و این به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه اشکذر به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و ضمن آرزوی سال پرخیروبرکت برای دانش‌آموزان و دانشجویان و اساتید و معلمان؛ از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان با احداث مدارس جدید  در راه ارتقای وضعیت آموزشی مراکز آموزشی این شهرستان تلاش کردند قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/rrcpw