امام جمعه بخش خضرآباد از فلسطین و غزه به عنوان مهمترین مساله جهان اسلام یاد کرد و افزود: امروز مانند جنگ خندق همه اسلام در فلسطین در برابر همه کفر و رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته و مردم با شرکت پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد و همدلی خود را در حمایت از فلسطینیان نشان می دهند.

به گزارش اشکذر خبر، حجت الاسلام غالبی با اشاره به شب های قدر عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت استثنایی برای نزدیکی به خداوند است و روزهای رمضان آرام آرام سپری می شود و روزه داری، نماز و قرائت قرآن در مجالس و محافل و شخصی، همراه با تدبر در آیات و توجه به دعاهای این ماه، به معنای نزدیک شدن به خدا است.

 

امام جمعه بخش خضرآباد شب های قدر را سراسر نور و فرصتی برای بهره مندی از رحمت بیکران الهی دانست و گفت:‌ عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است لذا توصیه می شود افراد با برنامه ریزی مناسب حداکثر بهره معنوی را از این شب ها ببرند.

 

خطیب جمعه بخش خضرآباد با اشاره به اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، ابتکار معمار کبیر انقلاب برای حمایت قاطع آزادی‌خواهان جهان از فلسطین اشغالی است، افزود: با توجه به جنایت‌هایی که امروز نسبت به غزه از سوی رژیم اشغالگر قدس می‌شود، حضور پرشور مردم در این راهپیمایی باعث امیدبخشی به مردم بی‌گناه غزه می‌شود.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/DXHBY