هیئت فاطمیه که توفیق میزبانی محفل جزء خوانی شبهای ماه مبارک رمضان را در حسینیه حاج سیداسماعیل دارد؛ برنامه جزء خوانی خود در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با نام "شب قدر شهدایی" برگزار کرد.

به گزارش اشکذر خبر؛ هیئت فاطمیه که توفیق میزبانی محفل جزء خوانی شبهای ماه مبارک رمضان را در حسینیه حاج سیداسماعیل دارد؛ برنامه جزء خوانی خود در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با نام “شب قدر شهدایی” برگزار کرد.

بر این اساس؛ میهمان “شب قدر شهدایی” در شام جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ مصادف با شب ضربت خوردن امیرالمومنین علی علیه السلام، سردار فرهنگ دوست بود که به مناسبت هفتمین روز رحلت پدر شهیدان دیودیده از خاطرات شهید محمدحسن دیودیده در جبهه غرب کردستان و عملیات بدر گفت.

فرهنگ دوست با اشاره به جزئیات اینن عملیات از لحظه ای که تمام بدن پودرشده شهید محمد حسن دیودیده را در دو دست گرفت و به پشت خط آورد؛ گفت.

وی در ادامه صحبت خود وصیت نامه این دو برادر شهید را بازخوانی کرد و گفت: اینکه شهید دیودیده می گوید پدر و مادر عزیزم عکس من را بعد از شهادت جایی بر در و دیوار نزنید تا خدای ناکرده دچار تکبر و غرور نشوید؛ نشانه اوج خودسازی شهدا است.

فرهنگ دوست تاکید کرد: اینکه شهید عباسعلی خبیری اهل شهر مجومرد سه بار سفارش به حجاب می کند و اینکه در وصیت نامه شهدا تاکید بر یاری امام، رهبر و ولایت فقیه است؛ همین تاکیدها نشان می دهد شهیدان این جملات را برای امروز ما نوشته اند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/kr5nN
  • نویسنده : علی مشیری نیا