مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر و دهستان کذاب با حجت‌الاسلام غالبی امام جمعه بخش خضرآباد دیدار کردند.

به گزارش اشکذر خبر؛ بنی اسدی رئیس و سایر مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر و دهستان کذاب با حجت‌الاسلام غالبی امام جمعه بخش خضرآباد دیدار کردند.

حجه الاسلام غالبی امام جمعه بخش خضرآباد در این دیدار بر رسیدگی به مشکلات دامداران روستاهای بخش خضرآباد از قبیل تهیه خوراک دام دامداران با نازلترین قیمت؛توزیع انواع کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان در محل و کمبود نیروی انسانی مرکز جهاد کشاورزی دهستان کذاب تاکید کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر، با اشاره به توزیع اقلام تنطیم بازار با اولویت روستاهای مختلف شهرستان اشکذر گفت مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر توجه جدی به رسیدگی به مسائل و مشکلات این شهرستان مخصوصا روستاهای دور دست دارند.

بنی اسدی رسیدگی به حل مسائل و مشکلات کشاورزان و بهره برداران مناطق روستایی و همچنین پیگیری مطالبات و تامین نهاده های کشاورزی را از اولویتهای جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر برشمرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر در خصوص تامین نیروی انسانی جهاد کشاورزی دهستان کذاب گفت علی رغم کمبود نیرو در مرکز شهرستان یک نفر نیرو به مرکز دهستان کذاب اضافه کردیم و تا پایان سال جاری نیز یک نفر دیگر اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/gs0zm