مشتریان اینترنت مخابرات منطقه یزد می توانند از طریق سامانه جامع 2020 از خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در زمینه های فروش، پاسخگویی و پشتیبانی سرویس های مخابرات بهره مند شوند.

به گزارش اشکذر خبر؛ به منظور سرعت بخشیدن به فرایند پشتیبانی و فروش و همچنین افزایش پاسخگویی و ارائه سرویس بهتر به مشتریان، سامانه ۲۰۲۰ به صورت متمرکز و در تمام ساعت های شبانه روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شکایت های مشترکان تلفن ثابت است.

متقاضیان می توانند از طریق این سامانه در خواست خرید سرویس های مورد نظر خود را به کارشناسان اعلام و پشتیبانی لازم را از این مرکز دریافت نمایند.

ثبت خرابی سرویس هایی مانند اینترنت پرسرعت ADSL، اینترنت پرسرعت VDSL، تانوما و تلویزیون اینترنتی (IPTV) به صورت مکانیزه و یا پس از اتصال به اپراتور از دیگر خدمات سامانه ۲۰۲۰ است.

گفتنی است سامانه پاسخگویی۲۰۲۰ به‌صورت روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند و تمام کارکنان و مدیران در مجموعه گسترده مخابرات ایران با تلاش و اجرای راه‌کارهایی به همراه آموزش و نظارت مؤثرتر بر پرسنل، به دنبال پاسخگویی با کمترین نقص و در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/7VGYi