امام جمعه بخش خضرآباد در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه این بخش گفت: نماز جمعه یکی از مهمترین دست آوردهای انقلاب اسلامی است که به عنوان یک پایگاه مقاومت عظیم فرهنگی و سیاسی مقابل جبهه کفر ایستاده و توطئه‌های استعمار را خنثی می‌کند.

به گزارش اشکذر خبر؛ حجت‌الاسلام غالبی امام جمعه بخش خضرآباد به موضوع جوانگرایی در ستاد نماز جمعه اشاره کرد و گفت:نماز جمعه قلب فرهنگی شهر و یکی از اصلی ترین نهاد های تاثیر گذار در تقویت اعتقادات سیاسی ؛دینی و بصیرت افزایی در بین عامه مردم است.

 

وی خلاقیت و نوآوری را از کلیدی ترین راه ها برای جذب قشر جوان و نوجوان به نماز جمعه دانست و گفت: با عملیاتی کردن طرح ها و برنامه هایی همچون برگزاری مسابقات ورزشی توسط واحد فرهنگی ستاد نماز جمعه و اهدای جوایز مسابقات در مراسم نماز جمعه می توان گام های موثری را در جهت جذب نوجوانان و جوانان به نماز جمعه برداشت.

 

بکارگیری نیروهای بومی روستاهای بخش خضرآباد در شرکت فولاد آلیاژی و شرکت‌های زیرمجموعه آن استمرار داشتن برپایی میز خدمت در محل اقامه نماز جمعه هرهفته توسط ادارات شهرستان اشکذر و حضور مسئولین ادارات شهرستان اشکذر در نماز جمعه بخش خضرآباد از دیگر انتطارات ستاد نماز جمعه بخش خضرآباد از مسئولان شهرستان اشکذر بود.

 

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/UgIg3