امام جمعه موقت اشکذر: متاسفانه بیش از یک ماه است که نمی گوییم دنیای اسلام بلکه بشریت، گرفتار یک رژیم خون ‌آشام و دَدمنش اسراییل شده است.

به گزارش اشکذر خبر؛ حجه الاسلام عباس سبحانیان امام جمعه موقت اشکذر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن بیست و چهارم آبان و سالروز درگذشت فیلسوف بزرگ و متفکر و اندیشمند عالم تشیع و مفسر عالیقدر حضرت علامه طباطبایی رضوان الله تعالی علیه که یکی از آثار ارزشمند ایشان تفسیر وزین ، المیزان است؛ گفت: خدا رحمت نماید شهید بزرگوار
آیت ‌الله مطهری را که می ‌فرمود؛ تفسیری به عظمت تفسیر المیزان تا اکنون نوشته نشده است.

سبحانیان در ادامه با اشاره به سرانه پائین مطالعه در کشور گفت: باید اظهار ناخرسندی و تاسف کنیم از میزان بسیار پایین مطالعه در کشور ما به طوریکه متاسفانه با آمدن این فضاهای مجازی بچه ‌های دو سه ساله با گوشی یا تبلت و با این ‌ها وقت خودشان را می ‌گذرانند اما اگر نیم صفحه کتاب بخوانند خیلی خسته می شوند.

وی افزود: مطالعه کردن فکر نقاد را به انسان می ‌آموزد و مطالعه کردن به انسان آرامش میدهد مخصوصا خواندن کتاب ‌های ارزشمند.

خطیب جمعه موقت اشکذر به مدارس توصیه کرد: موضوع انشایی که در مدارس به بچه ‌ها می ‌دهند در این فازها بیشتر توجه بکنند و به بحث مطالعه و کتاب خواندن دانش آموزان بیشتر رسیدگی شود.

سبحانیان با اشاره به تحولات غزه اظهار داشت: متاسفانه بیش از یک ماه است که نمی گوییم دنیای اسلام بلکه بشریت، گرفتار یک رژیم خون ‌آشام و دَدمنش اسراییل شده است البته وقتی می گویم بیش از یک ماه حملات اخیرش منظور است وگرنه هفتاد و پنج سال است که این ها جنایت می ‌کنند.

امام جمعه موقت اشکذر تاکید کرد: از روزی که نطفه نامشروع این رژیم جعلی بسته شد جز جرم و جنایت و آدم کشی هیچ کاری از او بر نیامد.

وی همچنین ابراز داشت: سالیان سال از ده ‌ها مصوبات شورای امنیت یا سازمان ملل یا مجامع بین ‌المللی و غیره را به هیچ گرفته و اصلا توجهی به یکی از این مصوبات ندارد و به هیچ جرم و جنایتی قانع نیستند.

سبحانیان با بیان اینکه ملت ‌ها در این هنگامه در صحنه هستند و در شهرهای آمریکا در شهر های فرانسه و انگلیس در اروپا در شرق در غرب در همه عالم میلیون ‌ها یا صدها میلیون بلکه بگوییم میلیارد ها انسان در سراسر دنیا این جنایات را محکوم کردند؛ افزود: به صورت قطعی و مسلم شکست مذبوحانه ای در انتظار سردمداران این رژیم است البته که الان هم شکست خوردند.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاالله ما روزی شاهد محو و نابودی کامل این رژیم پوشالی و جعلی خواهیم بود و انشالله مسلمانان بتوانند در قدس شریف به امامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ‌ای (مدظله العالی) نماز را برگزار نمایند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/RGKEq