رئیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی یزد از برگزاری دوره انقلاب هوش مصنوعی در آموزش خبر داد.

به گزارش اشکذر خبر؛ سید علی المدرسی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی یزد از برگزاری دوره انقلاب هوش مصنوعی در آموزش؛ فرصت‌ها و چالش‌ها برای معلمان سراسر کشور خبر داد.

المدرسی با ا شاره به برگزاری این دوره از سوی دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با همکاری آموزش و پرورش افزود: این دوره روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به صورت آنلاین و رایگان برگزار خواهد شد.

استاد تمام دانشگاه با تاکید بر اینکه برگزاری دوره انقلاب هوش مصنوعی در آموزش؛ فرصت‌ها و چالش‌ها برای معلمان با صدور گواهی حضور همراه خواهد بود؛ گفت: مخاطبان این دوره کاربردی معلمان. دانشجومعلمان، دانشجویان و افرادی که علاقه به یادگیری بیشتر هوش مصنوعی و دنیای آن دارند؛ هستند.

المدرسی در پایان معرفی هوش مصنوعی و مفاهیم کلیدی آن، مزایای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش، نمونه‌های کاربردی هوش مصنوعی در کلاس درس و معرفی ابزارهای هوش مصنوعی برای معلمان را ا زجمله مباحث محوری این دوره خواند.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان جهت ثبت نام رایگان میتوانند از طریق لینک https://goldplan.ir برای حضور در این دوره اقدام کنند.

همچنین شماره تلفن ۰۹۹۰۴۹۸۷۵۱۰ جهت پشتیبانی اعلام میگردد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/KduG8