شهردار اشکذر از برپایی غرفه غذاهای محلی و صنایع دستی در دومین شب از جشنواره نوروزی بهار در بهار پارک اشکی با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشکذر خبر داد.

به گزارش اشکذر خبر؛ احمد علی دهقان منشادی شهردار اشکذر با اعلام برپایی غرفه غذاهای محلی و صنایع دستی در دومین شب از جشنواره نوروزی بهار در بهار پارک اشکی با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشکذر گفت: قلم زنی روی مس، سبد بافی و زیلو بافی از جمله صنایع دستی و نان سورک، آش دوغ، آش رشته، شولی یزدی، لتیر محلی و شیر شور از جمله غذاهای محلی است که در غرفه های جشنواره فعال هستند و مورد استقبال مسافران نوروزی نیز قرار گرفته است.

دهقان منشادی غرفه موکب حسینیه سفید و غرفه ورزشی شامل دارت، حلقه زنی و طناب زنی را از جمله دیگر غرفه های فعال جشنواره برشمرد.

شهردار اشکذر اجرای برنامه فرهنگی و دینی حوزه علمیه خواهران فاطمیه و سپاه در پارک اشکی را از دیگر برنامه های جشنواره نوروزی بهار در بهار عنوان کرد و اظهار داشت:بانوان طلبه در مدارس علمیه خواهران فاطمیه به صورت خودجوش برای حضور پررنگ در نوروز اعلام آمادگی کرده و برنامه های خود را با محوریت مهدویت، قرآن، ایثار و شهادت، کتاب خوانی و نقاشی اجرا می کنند.

دهقان منشادی ادامه داد: برگزاری جشن بهار در بهار در مجتمع اشکی به همراه برنامه های شاد و متنوع و اجرای ورزش پهلوانی و زورخانه ای از برنامه های دیگری است که مورد استقبال خوب مسافران نیز قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: انتظار مهمانان نوروزی برخورداری از امکانات خوب است و مناسب‌سازی کیفیت خدمات بسیار مهم است و مجموعه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری تمام تلاش خود را دراین راستا به کار گرفتند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/OCXT4