امام جمعه بخش خضرآباد با اشاره به در پیش بودن لیالی پر فضیلت وبا ارزش قدر گفت باید از این ماه مبارک و شب های قدر نهایت استفاده و بهره معنوی را ببریم.

به گزارش اشکذر خبر؛ حجه الاسلام غالبی امام جمعه بخش خضرآباد با اشاره به در پیش بودن لیالی پر فضیلت و با ارزش قدر گفت: باید از این ماه مبارک و شب های قدر نهایت استفاده و بهره معنوی را ببریم و در این شبها از خداوند متعال بخواهیم که مقدرات ما را با اراده خود به بهترین شکل تغییر دهد.

غالبی در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۱ فروردین سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی از بدو تأسیس تاکنون در راستای ساخت مسکن برای محرومان جامعه مخصوصا در روستاها خدمات ارزنده ای انجام داده و در زمان حاضر نیز توسط این نهاد انقلابی طرح هادی روستاهای بالای بیست خانوار اجرایی شده است.

امام جمعه بخش خضرآباد با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» گفت: رهبر معظم انقلاب با نگاه بلند و رصد دقیق، همه امور را می‌بینند و به فرموده ایشان در عمل به این شعار باید همه ظرفیت‌ها و امکانات کشور در خدمت مهار تورم و رشد تولید قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/JVKig