امام جمعه اشکذر با اشاره به تجمع مردم اردکان در هفته گذشته نسبت به آلودگی هوا ، گفت: از مسئولان انتظار می رود که به خواست مردم شهرستان های اردکان ، میبد و اشکذر و زارچ توجه کنند و یک طرح جامعی برای گسترش صنایع آلاینده برنامه ریزی کنند.

به گزارش اشکذرخبر، حجت الاسلام محمدرضا طالبیان امام جمعه اشکذر با اشاره به تجمع مردم اردکان در هفته گذشته نسبت به آلودگی هوا ، گفت: از مسئولان انتظار می رود که به خواست مردم شهرستان های اردکان ، میبد و اشکذر و زارچ توجه کنند و یک طرح جامعی برای گسترش صنایع آلاینده برنامه ریزی کنند.

وی با بیان این که خبری رسیده که همین الان بیش از ۲۰۰ متقاضی برای سرمایه گذاری در شهرستان اشکذر است که برخی متقاضیان درخواست ساخت کارخانه ای دارند که برای مردم مضر است، افزود: انتظار می رود که مسئولان استان با مردم همراهی کنند و حرمت مردم را نگه دارند.

خطیب نمازجمعه اشکذر با اشاره به مناسبت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: حقیقتا این روز را باید گرامی داشت از این جهت که خدای متعال خیلی زود مردم ما را به حق آشنا کرد و جریان فتنه ای که پشت سرش استکبار جهانی بود را مردم خنثی کردند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و با اشاره به جایگاه این مجاهد در منطقه، افزود: ایشان مرد بسیار بزرگی و از سرداران عزیزی بود که با هدایت های رهبری و دیگر مراجع عظام تقلید در عراق این انقلاب و در حقیقت مردم منطقه را با جهادی که کرد از یک فتنه بزرگ نجات داد.

امام جمعه اشکذر مناسبت دیگر روز نهم دی را سالروز شهادت شهید جواهری اولین شهید وزارت نیرو و شهید اشکذری دانست و بیان کرد: وی در دوران قبل از پیروزی انقلاب و در تظاهراتی علیه رژیم پهلوی در شهر مشهد به شهادت رسید و سال های گذشته متاسفانه در مورد این شهید غفلت شده است که جدا دارد یادی از ایشان شود.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/MAv0w