حضور مردم در عرصه‌ های مختلف امنیت ملی را تضمین می‌کند و این حضور فتنه‌ های دشمنان و مزدوران داخلی آنها را تا به امروز خنثی کرده است.

به گزارش اشکذر خبر، امام جمعه بخش خضرآباد با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۱۲ بهمن آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی ، تصریح کرد: پس از پیروزی، انقلاب اسلامی فراز و نشیب های زیادی به خود دیده و تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کرده است که یکی از این فرصت ها دهه فجر است که همه ما روش تبیین را دنبال کنیم و دستاوردهای انقلاب واهداف انقلاب را به بیان و شیوه های نوین به نسل های کنونی و بعدی بیان کنیم.

حجت‌الاسلام غالبی برحضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد و گفت: حضور مردم در عرصه‌ های مختلف، امنیت ملی را تضمین می‌کند و این حضور فتنه‌های دشمنان و مزدوران داخلی آنها را تا به امروز خنثی کرده است.

امام جمعه بخش خضرآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال نسل جوان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف، خاطرنشان کرد: جوانان ما بیش از آنکه پیش بینی شده بود در این ایام در مساجد معتکف شدند، اعتکاف یک فرصت طلایی برای خلوت انسان با خود و خدا است و خدا را سپاسگزاریم که نسل جوان ما عاشقانه و مشتقانه در ماه مبارک رجب با خدا ارتباط برقرار کرده اند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/coSm0