غرفه نقش شهرستان اشکذر دردوران دفاع مقدس با حضور سردار نقدی معاون محترم هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین استان و شهرستان در محل دهکده مقاومت افتتاح گردید.

به گزارش اشکذرخبر، در اولین روز از هفته دفاع مقدس غرفه نقش شهرستان اشکذر در دوران دفاع مقدس در محل دهکده مقاومت (جنب پارک کوهستان یزد ) افتتاح گردید. سردار نقدی در جریان این بازدید از این غرفه با تأکید بر نقش جهاد تبیین در راستای خدمات صورت گرفته دوران دفاع مقدس به آحاد مختلف مردم بویژه نسل جوان ، افزود نقش کسانی که دوران دفاع مقدس را درک کرده اند در این دوره حساس تبیین رشادتها ، ازخودگذشتگی ها و ایثارگری شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هست که می بایست به صورت جد پیگیری و عملیاتی گردد.

لازم بذکر است؛ در جریان این بازدید، آقایان دکتر فاطمی استاندار محترم یزد ، سردارزارع کمالی فرمانده محترم سپاه الغدیر ، جناب آقای دکتر جوکار نماینده محترم مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمع دیگری از مسئولین استان و شهرستان حضور داشتند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه همزمان با اجرای نمایش میدانی رسم شیدایی ۳ ،تا ۷مهرماه از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۲ در معرض دید عموم قرار میگیرد.

 

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/9ymEe