در رتبه بندی جدید دانشگاه های آزاد اسلامی کشور، بر اساس شاخص های زیرساختی، فرآیندی در حوزه های مختلف در سال ۱۴۰۲، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با صعود سه پله ای نسبت به سال قبل از رتبه ۲۰ به رتبه ۱۷ ارتقا یافت.

به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر؛ رئیس واحد اشکذر با اعلام این خبر گفت: با توجه به احراز شرایط لازم بر اساس شاخص های زیرساختی، فرآیندی در حوزه های مختلف و مصوبه جلسه مورخ ۲۵ دی ماه شورای معاونین و تأیید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در ارزیابی سال۱۴۰۳-۱۴۰۲، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر حائز ارتقاء یک رتبه تحولی و اعطای دو رتبه حرکت در مسیر رشد شد.

محمود دهقانی اشکذری افزود: این رتبه بندی مالی در راستای محورهای راهبردی به استناد مصوبه هیأت امنای دانشگاه در خصوص رتبه های ۲۶ گانه واحدها و مراکز آموزشی کسب شده که حاصل تلاش مضاعف اعضای هیأت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی بوده است.

لازم به ذکر است؛ نظام رتبه‌بندی ۲۶گانه دانشگاه آزاد اسلامی، عملکرد مالی واحد‌ها و مراکز در سه حوزه درآمد (شامل تعداد دانشجو، فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه و بهره‌وری اقتصاد واحد)، هزینه‌های مازاد (شامل مازاد نیروی انسانی و عدم صرفه‌جویی) و برنامه‌ریزی مالی (شامل میزان درصد رشد پیش‌بینی شده در بودجه و درصد تحقق آن) تقسیم‌بندی شده است.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/09Yzx