دادستان و رئیس اداره محیط زیست اشکذر از واحدهای صنعتی آلاینده که در سال های گذشته با اعلام اداره محیط زیست و حکم قضایی تعطیل و ملزم به رعایت ضوابط زیست محیطی با نظارت اداره محیط زیست جهت فعالیت شده بود؛ بازدید کردند.

به گزارش اشکذر خبر؛ در راستای نظارت بر فعالیت واحدهای صنعتی و جلوگیری از ایجاد آلودگی های زیست محیطی زارع بیدکی دادستان و عزیزی رئیس اداره محیط زیست اشکذر از واحدهای صنعتی آلاینده که در سال های گذشته با اعلام اداره محیط زیست و حکم قضایی تعطیل و ملزم به رعایت ضوابط زیست محیطی با نظارت اداره محیط زیست جهت فعالیت شده بود؛ بازدید و روند اقدامات اصلاحی در راستای کاهش آلایندگی های محیط زیست مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

خاطرنشان می‌سازد؛ با نظارت و پیگیری اداره محیط زیست اشکذر و انجام اقدامات مذکور خوشبختانه یکی از واحدهای تولیدی هیدروکربن و پالایش ضایعات روغنی که از آلاینده ترین واحدهای استان بوده و سال‌های متمادی موجبات نارضایتی شدید و تهدید جدی علیه بهداشت عمومی مردم را بدنبال داشته به استاندارد های لازم رسیده و در طول فعالیت یکساله خود هیچ گونه شکایت یا نارضایتی مردمی را نداشته است.

اقدامات مذکور در راستای بهبود شرایط زیست محیطی شهرستان تشدید و ادامه خواهد داشت و با حمایت و همراهی دستگاه قضا با واحدهای خاطی شدیدا برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/JtJ6F