همراه اول | پایگاه خبری اشکذر نیوز
افتتاح همزمان ۴۷ پروژه مخابراتی و همراه اول در یزد با حضور وزیر ارتباطات 03 شهریور 1404

افتتاح همزمان ۴۷ پروژه مخابراتی و همراه اول در یزد با حضور وزیر ارتباطات

به مناسبت هفته دولت، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به یزد از طریق ویدئوکنفرانس ۴۷ پروژه مهم مخابراتی استان با سرمایه گذاری ۷۰۹ میلیارد ریال ودر سه نقطه برتر، فیبر نوری شهرک طوبی، سایت همراه اول 5G شهید معظمی و سایت همراه اول روستای کمال‌آباد مهریز به بهره برداری رسید.