• کد خبر: 90773
      منتشر کننده: دهقانی
        تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 فروردین 1399 - 15:40
    سرپرست مخابرات منطقه یزد گفت: در پی شیوع ویروس کرونا مشتریان این شرکت با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت مخابرات ایران به آدرس (www.tci.ir) علاوه بر دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت می توانند از سایر خدمات آن مانند ثبت نام تلفن، ثبت نام اینترنت و ... استفاده کنند.

    به گزارش اشکذر خبر،زارع برای استفاده از خدمات غیرحضوری مخابرات منطقه یزد در جهت کاهش تردد جهت مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: مشتریان می توانند از درگاه‌های تلفنی تمام خدمات مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

    به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، زارع با معرفی مهمترین درگاه‌های این شرکت جهت کاهش مراجعات حضوری، گفت: سامانه ۲۰۰۰ برای دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت، سامانه تلفنی ٢٠١١٧ جهت  اعلام خرابی تلفن ثابت، سامانه ۲۰۲۰ جهت پشتیبانی اینترنت، فیبرنوری و خدمات باند پهن مخابرات، سامانه تلفنی ٩٩٩٠ جهت ارائه خدمات موبایل همراه اول، سامانه ۲۰۱۰ جهت ارائه خدمات پشتیبانی سرویس های تجاری مخابرات (سرویس‌های دیتا و …) و سامانه ۲۰۲۱ جهت ثبت شکایات مردمی در خصوص سرویس‌های مختلف ارائه شده در مخابرات منطقه یزد است.

    وی  افزود: کد دستوری موبایل #۲۰۲۰* جهت ارائه خدمات تلفن ثابت، از جمله ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت پیامک قبض، ثبت خرابی تلفن ثابت و  …است.

    لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/q2M7G

  • Telegram
  • ارسال نظر :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تکمیل کنید *