اشکذر خبر

پیشنهاد ویژه
تبلیغات
iau
kilinik
ads
car
farntec

پاسخگویی سامانه ۲۰۲۱ به سوالات مخابراتی شهروندان

شناسه خبر : 99983 | تاریخ انتشار : : 05 مرداد 1400 - 12:00 | ارسال توسط :

با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا و ابتلای جمع زیادی از شهروندان و همکاران مخابراتی، مخابرات منطقه یزد از مشتریان خود درخواست می کند قبل از مراجعه به مراکز مخابراتی، با واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه یزد به شماره ۲۰۲۱ تماس بگیرند.

به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، حاتمی زاده مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد  با اعلام این خبر افزود:در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل کار خود، آماده پاسخگویی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان می باشند

وی گفت: همچنین مشترکان مخابرات منطقه یزد  می توانند همه روزه  در ساعت اداری از ساعت۷  الی ۱۳ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ ، و در ساعات غیر اداری با ضبط سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه یزد را با کارشناسان پاسخگویی این واحد مطرح نموده و از تردد در شهر و مراجعه به مراکز برای دریافت خدمات مخابراتی خودداری نمایند.

شایان ذکر است، در راستای مشتری مداری و تسریع در ارائه خدمات، شهروندان استان  یزد  می توانند از خدمات غیر حضوری مانند شماره های ۲۰۰۰، ۲۰۲۰، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱۷، ۱۱۸، کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع از طریق گوشی تلفن همراه و صفحه ” مخابرات من “ در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR استفاده نموده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی در سطح استان یزد خودداری نمایند

گفتنی است سامانه ۲۰۰۰ از طریق تلفن ثابت برای پرداخت کارکرد تلفن ثابت، کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع از طریق تلفن همراه برای خدمات تلفن ثابت و اینترنت، سامانه ۲۰۱۱۷ برای رفع خرابی تلفن ثابت، سامانه ۱۱۸ برای کسب اطلاعات تلفنی، سامانه ۲۰۲۰ ویژه مشتریان خانگی اینترنت پرسرعت، ۲۰۱۰ پاسخگویی به مشتریان تجاری و ۲۰۲۱ سامانه ارتباطات مردمی به صورت مستمر آماده پاسخگویی و خدمات دهی به مشتریان می باشند‌.  

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/hxCPM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تکمیل کنید *

پیشنهاد ویژه
تبلیغات
iau
kilinik
ads
car
farntec