سامانه ۱۱۸ مخابرات منطقه یزد، ماهیانه پاسخگوی بیش از یک میلیون تماس مشتریان حقیقی و حقوقی از استان و سراسر کشور بصورت ۲۴ ساعته و از طریق ۶۴ اپراتور پاسخگو می باشد.

به گزارش اشکذر خبر به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، حاتمی زاده مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد در خصوص معرفی سامانه ۱۱۸ به عنوان یکی از مهمترین سامانه های خدماتی در مخابرات،  اظهار داشت: با اقدامات و تلاشهای صورت گرفته  به تمامی  تماس های ورودی به سامانه ۱۱۸  پاسخگویی لازم انجام  می گردد.
وی افزود: مدت زمان انتظار برای مشترکین در صف بطور میانگین ۱۵ ثانیه و وابسته به ترافیک تماس های ورودی می باشد.

وی اظهار کرد: بیشترین آمار  تماس از سمت مشترکین، جهت درخواست شماره مشاغل، بیمارستانها، درمانگاهها، کلینیک های پزشکان می باشد.

وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی سامانه ۱۱۸ مخابرات منطقه یزد به صورت جاری و به روز بوده  و کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی می توانند جهت هرگونه تغییر در شماره های ثبت شده خود، از طریق درگاه های ارتباطی مخابرات منطقه ( نظیر دفاتر پیشخوان دولت ) اقدام نمایند.

مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد در خصوص ثبت جدید شماره  مشاغل در سامانه ۱۱۸ بیان داشت: مشترکین می توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی در سطح استان جهت احراز هویت و یا همزمان با درخواست خط تلفن جدید نسبت به ثبت شماره مشاغل خود در سامانه  ۱۱۸ اقدام نمایند.

حاتمی زاده در پایان افزود: با توجه به اینکه امکان ثبت مشاغل تمام کسب و کارها در سطح استان فراهم گردیده است، صاحبان مشاغل و کلیه فعالین حقیقی و حقوقی استان می توانند به عنوان یک فرصت ویژه  جهت معرفی کسب و کار خود از سامانه ۱۱۸ استفاده نمایند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/MglTi