به گزلرش اشکذر خبر؛ ابدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشکذر با تاکید بر اینکه خدمت به مردم جای‌جای سرزمین ایران یک افتخار محسوب میشود؛ گفت: کارمندان و پرسنل اداره بهداشت و درمان شهرستان اشکذر نیز از این دایره بیرون نیستند و خدمت به شهروندان این شهرستان را افتخار خود می‌دانند. وی با اشاره […]

به گزلرش اشکذر خبر؛ ابدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشکذر با تاکید بر اینکه خدمت به مردم جای‌جای سرزمین ایران یک افتخار محسوب میشود؛ گفت: کارمندان و پرسنل اداره بهداشت و درمان شهرستان اشکذر نیز از این دایره بیرون نیستند و خدمت به شهروندان این شهرستان را افتخار خود می‌دانند.

وی با اشاره به طولانی شدن بهره‌برداری از ساختمان درمانگاه این مرکز گفت: یقینا در راه خدمت رسانی به مردم؛ برای پرسنل این مرکز نیز مشکلاتی وجود دارد؛ که امید است به زودی و با بهره‌برداری از ساختمان مذکور این مهم نیز مرتفع شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشکذر گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره و علیرضا پیشداد رئیس شورای شهر اشکذر هفته جاری آقایان میرجلیلی رئیس دانشگاه شهید صدوقی و دهقانی معاونت بهداشتی دانشگاه شهید صدوقی برای بازدید از این ساختمان و دیدار با امام جمعه اشکذر به این شهرستان می‌آیند که امید است؛ این بازدید منشاء خیری برای تکمیل این پروژه باشد.
ابدی با انتقاد از روند ساخت این درمانگاه گفت: با وجود تمام کاستی‌ها از سوی خیر محترم و قرار داد فی‌مابین دانشگاه شهید صدوقی و خیر محترم مبنی بر اتمام این پروژه به صورت صد در صد خیری اما؛ دانشگاه شهید صدوقی حدود ۸۴۰ میلیون تومان برای ساخت و تکمیل این درمانگاه هزینه پرداخت نموده است.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/AnfHH