به گزارش اشکذر خبر؛ تمامی دانشآموزان میانپایه که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام ننمودهاند، از روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ در صورت ثبت نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، میتوانند ضمن مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی my.medu.ir و irtextbook.ir و my.gov.ir نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام نمایند.
لازم به ذکر است؛ دانشآموزانی که به دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند از روز چهار شنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ میتوانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام نمایند.
شایسته است با توجه به زمان باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید و توزیع کتاب درسی از مناطق به مدارس، تمامی دانشآموزان پایههای ورودی نسبت به ثبت نام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام نمایند.
همچنین لازم به یادآوری است؛صدور حواله توزیع کتابهای درسی برای دانشآموزان مشروط به ثبت نام قطعی آنها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ در مدرسه و نیز ثبت سفارش کتابهای درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی میباشد.
Tuesday, 5 November , 2024