اشکذر خبر


تاکید شهردار اشکذر بر ضرورت هوشمندسازی خدمات این شهرداری

شناسه خبر : 94896 | تاریخ انتشار : : 17 آبان 1399 - 12:48 | ارسال توسط :

شهردار اشکذر: به دنبال راه‌اندازی سیستم مرکز تماس و مکالمات سامانه ۱۳۷ شهرداری جهت مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به درخواست های شهروندان هستیم.

به گزارش اشکذر خبر؛ احمدعلی دهقان منشادی شهردار اشکذر با اشاره به مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر ارائه خدمات غیر حضوری و تلفنی ادارات دولتی؛ گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری اشکذر در مدت دو هفته اعلام شده پاسخگوی شهروندان در رابطه با مسائل واحدهای مختلف این شهرداری خواهد بود.

دهقان منشادی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری ساختار جامع و کاملی از تمامی خدمات قابل ارائه توسط شهرداری را برای شهروندان اشکذر ارائه خواهد کرد؛ افزود: به دنبال راه اندازی سیستم مرکز تماس و مکالمات سامانه ۱۳۷ شهرداری جهت مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به درخواست های شهروندان هستیم.

شهردار اشکذر تشخیص اولویت های شهری از نگاه شهروندان و برنامه ریزی بر مبنای آن، دریافت شبانه روزی درخواست های شهروندان و ایجاد پل ارتباطی هوشمند بین شهروندان و مجموعه شهرداری را از جمله اهداف دیگر راه اندازی سیستم مرکز تماس سامانه ۱۳۷ شهرداری عنوان کرد.

وی بابیان اینکه بحران کرونا باعث شد تا الکترونیک کردن خدمات ادارات به عنوان یک موضوع مهم در دستور کار قرار گیرد،گفت:شهرداری اشکذر هوشمندسازی خدمات را یک الزام و ضرورت می داند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/LQy3H

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تکمیل کنید *