• کد خبر: 26456
      منتشر کننده: سعید دهقانی اشکذری
        تاریخ انتشار: جمعه 22 آذر 1392 - 20:46
    جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا نحوه استفاده از سامانه پیامکی این سازمان را تشریح کرد.

    به گزارش اشکذر نیوز؛سردار ابراهیم کریمی در این باره گفت: در راستای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به سازمان وظیفه عمومی و همچنین افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات سامانه پیامکی سازمان وظیفه عمومی ناجا به شماره 110206010 از چندی پیش راه اندازی شد.

     

    وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این سامانه امکان دسترسی به انواع خدمات سازمان وظیفه عمومی ناجا با ارسال پیامک‌ فراهم خواهد بود، افزود: برای بهره‌مندی از این خدمات مشمولان می‌بایست تنها یک کد که به آن کد سخا گفته می‌شود را با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 دریافت کنند.

     

    جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اضافه کرد: بر این اساس مشمولان باید برای طرح پرسش خود علامت سوال(؟) را به شماره سامانه پیامک فرستاده و پس از آن برای اطلاع از آخرین وضعیت مشمولی خود عدد 1 را به همراه کد سخا و کد ملی به این سامانه ارسال کنند.

     

    کریمی افزود: برای اطلاع به رسیدگی به پرونده را باید عدد 2 را به همراه کد سخا و کد ملی به سامانه کد 110206010 ارسال کرد و برای اطلاع از وضعیت رسیدگی به تعویض کار نیز باید عدد 3‌، کد سخا و کد ملی به این سامانه فرستاده شود.

     

    جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک خدمات غیرحضوری این سازمان برای ارائه به مشمولان ارتقاء یابد.
    *ایسنا*

    لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/Xh6Qz

  • Telegram
  • ارسال نظر :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تکمیل کنید *