به گزارش اشکذر خبر حجت‌الاسلام محمد رضا طالبیان  در خطبه های نماز جمعه این هفته به سالروز شهادت حضرت موسی ابن جعفر (ع)  اشاره کرد و گفت: انسان باید در زندگی خود همانند پیشوایانش اعتماد، توکل و ایمان به خداوند را در سرلوحه امور خویش قرار دهد.  امام جمعه اشکذر در ادامه به شهادت شهید مرتضی مطهری […]

به گزارش اشکذر خبر حجت‌الاسلام محمد رضا طالبیان  در خطبه های نماز جمعه این هفته به سالروز شهادت حضرت موسی ابن جعفر (ع)  اشاره کرد و گفت: انسان باید در زندگی خود همانند پیشوایانش اعتماد، توکل و ایمان به خداوند را در سرلوحه امور خویش قرار دهد.

 امام جمعه اشکذر در ادامه به شهادت شهید مرتضی مطهری و فرارسیدن روز معلم اشاره کرد : در آستانه روز معلم و سالروز شهادت علامه مجاهد شهید مرتضی مطهری هستیم، انسان بزرگی که در طول عمر خود آثار ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشت تا اینکه مورد بغض و کینه دشمنان واقع شد و به دست گروه فرقان به شهادت رسید.

طالبیان  حمایت از کارگران را یک وضیفه مهم برای دولت مردان دانست و ادامه داد: حمایت از کارگران باید در دستور کار دولت باشد چراکه کارگران به تولید کالاهای داخلی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: قشر کارگر و کارفرما نقش اصلی را در اقتصاد مقاومتی دارند و این قشر یا همه سختی‌ها و مشکلات بر دشمنان غلبه کردند و امروز هم روحیه تلاش و امید در این قشر کشور را به استقلال و خودکفایی رسانده است.

طالبیان با بیان اینکه دولتمردان باید نسبت به امرار معاش کارگران تلاش کنند، اضافه کرد: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در دست کشورهای اروپایی و کاخ سفید نیست بلکه در داخل کشور است.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/goOel