به گزارش اشکذر خبر (اشکذر نیوز) به نقل از ایسنا، سرگرد«مهدی گل‌محمدی»، با اشاره به نقش مردم در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد:‌ در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز و ناامن ساختن بستر ارتكاب جرم، ماموران پليس آگاهي شهرستان هنگام گشت زني به يک دستگاه کاميون بنز مشکوک و […]

به گزارش اشکذر خبر (اشکذر نیوز) به نقل از ایسنا، سرگرد«مهدی گل‌محمدی»، با اشاره به نقش مردم در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد:‌ در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز و ناامن ساختن بستر ارتكاب جرم، ماموران پليس آگاهي شهرستان هنگام گشت زني به يک دستگاه کاميون بنز مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی انجام شده توسط ماموران پلیس، تعداد دو هزار و 750 قطعه انواع لوازم يدکي خارجی و قاچاق موتورسیکلت کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر ارزش این لوازم یدکی قاچاق را یک میلیارد و 115 میلیون ریال بیان کرد و افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و یک متهم به دادگاه شهرستان معرفی شد.

سرگرد گل محمدی در پایان با بیان این که خودرو از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا باعث ضربه به اقتصاد و بیکاری جوانان خواهد شد که در راه مبارزه با این معضل همه باید تلاش کنند

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/65CrK