• Sabat
  • 4386438


  • کد خبر: 68170
      منتشر کننده: خاتمی
        تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
    در بخش کالا و خدمات معمولاً مردم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، عدم صدور فاکتور و درج قیمت شکایت دارند که سامانه 124 به عنوان یک پل ارتباطی در این راستا راه اندازی گردیده است.

    به گزارش اشکذر خبر ، پل ارتباطی ۱۲۴ سامانه دریافت شکایت‌های اصناف و اتحادیه‌ها در مورد گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، عدم صدور فاکتور و درج قیمت است که امکان پیگیری شکایت نیز در این سامانه فراهم شده و به صورت میانگین در ۴۸ ساعت موضوع شکایت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد اما شهروندان می‌توانند شکایت خود را مستقیم به اتحادیه نیز اعلام کنند که برای این کار لازم است از طریق اتاق اصناف و یا جستجوی اینترنتی شماره تماس اتحادیه را پیدا کرده و در تماس تلفنی یا به صورت حضوری شکایت خود را اعلام نمایند.

     

    لینک کوتاه : http://ashkezarnews.ir/Zqzlk

  • Telegram
  • ارسال نظر :

    2 پاسخ به “۱۲۴ مرجع نظارت بر تخلفات صنفی”

    1. حسین زارع پور اشکذری گفت:

      من خودم با ابین شماره تماس گرفتم و اتفاقا اداره بازرگانی اشکذر هم گوشی برداشتند با این که ساعت غیر اداری بود و تعجب هم کردم بعد از مدتها دیدم یک اداره واقعا جوابگوی مردم هست و اتفاقا گزارش منم در خصوص یک موبایل فروشی بود و انها هم فردا جواب را بهم دادند و برای آن مغازه متخلف پرونده تشکیل دادند امروز که این خبر را دیدم وظیفه خودم دیدم که از مسیولین این اداره تشکر کنم اگر همه ادارات اینگونه عمل میکردند واقعا عالی میشد.

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تکمیل کنید *