• Sabat
  • 4386438


  • کد خبر: 55997
      منتشر کننده: اشکذری
        تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
    ساباط ارتباطات و فناوری/
    سامسونگ بسیار مشتاق است تا تجربه تلخ گلکسی نوت 7 را از ذهن خود و طرفدارانش بزداید، وضعیتی که اعتبار این کمپانی را تا حد زیادی دستخوش تغییر نمود. با این حال چند روز قبل مشخص شد آنها توانسته اند جایگاه خود به عنوان با ارزش ترین برند در کره جنوبی را حفظ نمایند.

    سامسونگ بسیار مشتاق است تا تجربه تلخ گلکسی نوت ۷ را از ذهن خود و طرفدارانش بزداید، وضعیتی که اعتبار این کمپانی را تا حد زیادی دستخوش تغییر نمود. با این حال چند روز قبل مشخص شد آنها توانسته اند جایگاه خود به عنوان با ارزش ترین برند در کره جنوبی را حفظ نمایند.

    چند ساعت قبل خبر دیگری در خروجی وب سایت سامسونگ جای گرفت که نشان می دهد طبق آخرین فهرست وب سایت مرجع Interbrands مربوط به بهترین برندهای جهانی در سال ۲۰۱۶، این شرکت توانسته رتبه هفتم را در بین تمامی کمپانی های جهان کسب نماید.

    در این وب سایت، ارزش کلی برند سامسونگ برابر ۵۱ میلیارد و ۸۰۸ میلیون دلار برآورد شده، که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۴ درصدی را نشان می دهد.

    samsung-interbrands-2016-1

    گفتنی است گزارش های مالی درخشان و افق امیدوار کننده پیش رو در زمینه فروش محصولات، باعث افزایش هرچه بیشتر ارزش برند سامسونگ شده. «مون سو کیم» معاون ارشد بازارایابی جهانی شرکت مذکور در این رابطه می گوید:

    ما تلاش های بازاریابی میان مدت و درازمدت خود را به گونه ای ادامه می دهیم تا بتوانیم صداقت و تفاوت عملکردمان را به مشتریان منتقل نماییم.

    samsung-interbrands-2016-2

    لازم به ذکر است این کمپانی طی ۵ سال اخیر همواره در بین ۱۰ شرکت برتر جهان از نظر ارزش برند جای داشته، و این رقم طی دهه گذشته بیش از سه برابر شده است. ارائه محصولات با کیفیت و برتر در حوزه موبایل، تلویزیون و لوازم خانگی، به علاوه فعالیت های بازاریابی حرفه ای در این زمینه نقش اصلی را ایفا کرده اند.

    منبع: دیجیاتو

    Samsung ، Interbrand


  • Telegram
  • ارسال نظر :

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *