نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در سطح عمومی، همزمان با جشن آغاز امامت موعود و ایام بزرگداشت نهم ربیع‌الاول، با هدف سنجش آموخته‌های علاقمندان به معارف مهدویت، توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برگزار می‌گردد. مـهلت ثبت‌نام در آزمون در پایان روز 1393/9/15 به پایان خواهد رسید. ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی و در […]

نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در سطح عمومی، همزمان با جشن آغاز امامت موعود و ایام بزرگداشت نهم ربیع‌الاول، با هدف سنجش آموخته‌های علاقمندان به معارف مهدویت، توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برگزار می‌گردد.

مـهلت ثبت‌نام در آزمون در پایان روز 1393/9/15 به پایان خواهد رسید. ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی و در «پورتال جامع مهدویت» به نشانی MAHDAVIAT.IR صورت می‌گیرد.­‌­‌ کارت ورود به جلسه آزمون، از یک هفته مانده به برگزاری آزمون در صفحه شخصی داوطلبان در پورتال قرار می‌گیرد که می‌بایست توسط آنها چاپ شده و هنگام ورود به جلسه آزمون در صبح روز جمعه 1393/10/12 ارایه گردد.

علاوه بر عموم علاقمندان، تمام شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزش مقدماتی و تکمیلی معارف مهدویت در شعب استانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) که مایل به ثبت‌نام و ورود به نظام جامع آموزشی عمومی مهدویت می‌باشند، می‌بایست در این آزمون شرکت نموده و امتیاز لازم را کسب نمایند. شرکت در طرح‌های آموزشی آتی در شعب بنیاد، مستلزم ثبت‌نام و کسب امتیاز لازم در آزمون سراسری معارف مهدویت خواهد بود.

شرکت در آزمون سراسری معارف مهدویت، محدودیت خاصی ــ چه از لحاظ قومی و مذهبی و چه از لحاظ سطح تحصیلات و وضعیت شغلی ــ را شامل نمی‌شود و علاقمندان به مباحث مهدویت، تنها با برخورداری از سلامت جسمی برای حضور در جلسه آزمون و شرط حداقل سن ۱۵ سال، قادر به شرکت در آزمون خواهند بود.

داوطلبانی که حداقل امتیاز لازم در آزمون را به دست آورند، امکان ورود به نظام جامع آموزش عمومی مهدویت را خواهند داشت و علاوه بر دریافت بسته کتب آموزش عمومی مهدویت، از آنان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی سال 1394 ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.

به مناسبت بزرگداشت مناسبت نهم‌ربیع‌الاول، به هر یک از 9 نفر برتر آزمون در سطح کشور جوایزی به مبلغ 20/000/000 ریال اهدا خواهد شد. همچنین، به نفرات اول در هر استان کمک هزینه سفر عمره مفرده به مبلغ 10/000/000 ریال، به نفرات دوم در هر استان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ 7/000/000 ریال و به نفرات سوم در هر استان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ 2/500/000ریال اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/EZqEI