• Sabat
  • 4386438


  • کد خبر: 39841
      منتشر کننده: سردبیر
        تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
    اینفوگرافیک/
    آیا می‌خواهید بدانید کدام‌یک از رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار شما مناسب است؟ یا کدام محتوا با کدام رسانه‌ی اجتماعی تناسب دارد؟

    اشکذر نیوز: انتخابِ بستر مناسب، اولین گام برای اجرای یک کمپین اجتماعی موفق است. با توجه به اینکه امروزه تعداد زیادی از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، صاحبان تجارت را به این فکر وا‌ می‌دارد که استفاده از کدام ‌یک از شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود که کسب ‌و کار و برندشان به ‌سرعت رشد کند. برخی از شرکت‌ها فقط به ‌صرف اینکه فیس‌بوک، توئیتر و یوتیوب محبوب هستند، فرض می‌کنند که بهترین گزینه همین شبکه‌ها هستند. این‌ یک تصور غلط است…!
    محبوب بودن یک سایت به این معنا نیست که بهترین نتایج را برای شما به همراه داشته باشد.
    این اینفوگرافیک که توسط آژانس بازاریابی و تبلیغاتی لاوان با داده‌های واقعی، بومی سازی و ترجمه شده به شما دید جدیدی می‌دهد تا بدانید، باید بر روی کدام ‌یک از شبکه‌های اجتماعی بیشتر تمرکز کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
    در اینجا به چند نکته کلیدی اشاره می‌کنیم:

    • ۷۵% مردم به‌ احتمال ‌زیاد مطالبی که می‌پسندند را با دوستان، همکاران یا خویشاوندان خود در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.
    • ۸۶% از بازاریابان اعلام کرده‌اند که رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی آن‌ها مهم است.

     

    اینفوگرافیک کسب و کاربرای مشاهده در اندازه اصلی بروری عکس کلیک کنید!

    لینک کوتاه : http://ashkezarnews.ir/au2Ze

  • Telegram
  • ارسال نظر :

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تکمیل کنید *