• Sabat
  • 4386438


  • کد خبر: 27814
      منتشر کننده: سعید دهقانی اشکذری
        تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵
    این افراد ‌باید پس از مراجعه به شعب بانک مربوطه نسبت به درخواست صدور کارت جدید اقدام نموده و از کاربر بانک مربوطه درخواست نمایند تا شماره کارت مربوطه در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت شد.

    به گزارش اشکذر نیوز، وزارت صنعت،معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرپرستان گرامی خانوار که مشمول طرح سبد کالای حمایتی بوده‌اند، دارای کارت بانکی نمی‌باشند و یا کارت بانکی آنها به هر دلیلی دچار مشکل شده است، باید پس از مراجعه به شعب بانک مربوطه نسبت به درخواست صدور کارت جدید اقدام نموده و از کاربر بانک مربوطه درخواست نمایند تا شماره کارت مربوطه در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت گردد.

    در این اطلاعیه آمده است: شماره کارت مذکور ۲۴ ساعت پس از انعکاس در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها در سامانه سبد کالای حمایتی فعال و قابلیت دریافت کالا خواهند داشت.

    *فارس*

    لینک کوتاه : http://ashkezarnews.ir/YzM3I

  • Telegram
  • ارسال نظر :

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تکمیل کنید *