• Sabat
  • 4386438


  • کد خبر: 19001
      منتشر کننده: سردبیر
        تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸

    به گزارش نسیم صادق به نقل از خبرگزاری ایسنا، این سامانه در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مشتریان گاز طبیعی و توسط واحد فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز استان یزد راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    سامانه جدید تحت وب بوده و دارای قابلیت‌هایی از جمله اشتراک پذیری، صدور صورتحساب و تعدیلات به صورت آنلاین، صدور تسویه حساب قابل پرداخت و همچنین دسترسی آنلاین کلیه نواحی گازرسانی به سیستم مربوطه جهت پاسخ‌گویی و رفع مشکلات مشترکین گاز طبیعی می‌باشد.

    این سامانه در تعداد محدودی از شرکت های گاز استانی اجرایی گردیده و شرکت گاز استان یزد به عنوان پنجمین شرکت، سامانه جدید مشترکین را راه اندازی نموده است.

    گفتنی است؛ پیش از این جهت آشنایی کارشناسان و روسای نواحی گازرسانی با این سیستم یک دوره آموزشی چهار روزه، توسط کارشناسان امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران در سه گروه برای کارکنان امور مشترکین، حسابداری فروش و IT، در این شرکت برگزار شده بود.

    لینک کوتاه : http://ashkezarnews.ir/fNPtW

  • Telegram
  • ارسال نظر :

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تکمیل کنید *